Page 30 - all page for interactive
P. 30

‫فصل‬
                                                                                                                                            ‫اول‬

‫به منظور بهبود ارتباط با مشتریان‪ ،‬نرمافزار جامع مدیریت ارتباط با مشتریان (‪ )CRM‬پس از برگزاری جلسات‪ ،‬مناقصات و انجام اقدامات ذیربط‬
                                                                                                ‫پیادهسازی گردید‪.‬‬

‫اولین دوره "همایش مشتریان ماندگار" با رویکرد ارتقای کیفیت محصولات و خدمات قابل ارائه و استمرار ارتباط موثر با مشتریان در اسفندماه سال ‪1402‬‬
                                                                                                   ‫برگزار گردید‪.‬‬

                                                                                                                                            ‫گزارش عملکرد سال مالی منتهی به ‪ - 1402/12/29‬بانک مشترک ایران ‪ -‬ونزوئلا‬

                                                                                                                                            ‫‪30‬‬
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35